Aika on menny nopsaan etten ole tänne kerinnyt.

Pääsiäinen tuli ja meni. Kaikkien kamaluuksien kera, josta en voi tännekään kirjottaa.
Mutta muistan sen ilmankin sitä, vaikka en haluaisikaan.

Vappuna oltiin kaikki kotona, grillattiin Paulan ja Jessen kanssa vapunpäivänä.
Sitä ennen oli anoppi kylässä viikon verran ja siivosi pihan - suurkiitos siitä!
Oli ihana tulla kotiin kun oli tiskit koneessa eikä altaassa.

Repe kävi ohitusleikkauksessa ja pääsi kotiin viikon päästä leikkauksesta. On se teräsvaari.
Lähetin sille kirjan: Vaiennut veljeskunta, jonka ostin kyllä ensin itselleni äitienpäivälahjaksi,
mutta päätin sitten antaa sen parempaan käyttöön kun olin sen lukenu.

Make teki kasvimaan johon ei olla vielä istutettu mitään, kohta istutetaan perunaa, porkkanaa,sipulia, hernettä ja jotain muuta. kiva juttu!

Suomi ei voittanu euroviisuja kaikista ennakko tuuletuksista huolimatta. Teräsbetoni oli kyllä mun mieleeni :)

Lapset on vedelly hyviä koenumeroita koulussa, eilenki oli keittiönpöydälle jätetty allekirjoitettavaksi täyden
kympin matinkankoe - hyvä Christian ! Ja Ona sai saksan kokeesta 9+:n ! JEEEE !

Eilen laitettiin Jussille ensimmäistä kertaa valjaan ja Make hyppäsi "puikkoihin".
Uskomattoman hienosti meni, en voi uskoa, siis asiallinen hepo tuohan on.
Toivottavasti seuraavalla kerralla minä itse istun kärreissä.
1589865.jpg
 
Minä odotan ensimmäisen lomaviikon alkua tosissani. Olen päättäny pestä ja kalkita tallin, ihanaa
puuhaa tiedossa ja lapset on sillon leirillä. Vahingossa otin lomani samaan aikaan. Mutta hyvää
se kyllä tekeekin sitten.

Aurinkoiset ilmat ovat olleet jatkuvasti, pienoinen sade tekisi kyllä hyvää.